Ce este geomarketingul

Geomarketingul este procesul prin care se realizează integrarea datelor de marketing ale organizaţiei cu date de interes general şi date geografice în scopul de a obţine analize şi imagini complexe care vor ajuta la facilitarea procesului de luare a deciziilor.

În urma analizelor, găsim răspunsuri la întrebări precum: unde este bine să se deschidă o nouă unitate pentru a avea acces la o populaţie cât mai mare, care este amplasarea concurenţei în teritoriu, de la ce distanţă vin clienţii, unde sunt teritorii neacoperite suficient în vânzări, delimitate pe străzi şi microregiuni, etc.

 

Cine sunt beneficiarii

Companiile, agențiile/instituţiile guvernamentale, organizaţiile, cluburile, etc, se află de multe ori în situaţia de a lua decizii privind locaţia. Oferim soluţii de geomarketing adaptate necesităţilor clienţilor noştri.

 

Ce primesc în urma studiului

Rezultatele acestor analize sunt reprezentate pe o hartă tematică şi redau într-o singură imagine situaţia unei afaceri sau organizaţii în privinţa aspectelor investigate. Ca răspuns la cerinţele clienţilor noștri, realizăm hărţi tematice – harta concurenţei, harta filialelor şi a clienţilor, harta cu puncte de distribuţie, etc. - în format vectorial sau raster, hărţi tipărite sau hărţi de perete. În funcţie de necesităţile proiectului, aceste hărţi se personalizează.


© Copyright MicroMapper 2012